DENIM TOTAL LOOK - jak nosić?

13:13

Denim to mój ulubiony materiał- mogę go nosić od stóp, do głów. W dalszym ciągu poszukuję 'tej jedynej' jeansowej koszuli o idealnym kroju i kolorze. Uważam, że to materiał uniwersalny - zależnie od fasonu może robić za kreację wieczorową bądź strój dzienny.

Jeśli chodzi o jeansowy total look, dress code nie jest zbyt wymagający - każdy jeansowy element garderoby możemy miksować z innym. Dobrze wygląda w otoczeniu bieli, czerni, granatu oraz złotych dodatków.









Jak dla mnie, Rihanna pod tym względem jest mistrzynią.


Sety stworzone dzięki polyvore.com













Dziś ostatni dzień lipca! Trudno mi uwierzyć, że już połowa moich ostatnich wakacji w życiu minęła.
xoxo

Może Ci się spodobać

7 komentarze | COMMENTS

Dziękuję za odwiedziny. Jestem szczerze zainteresowana tym, co macie do powiedzenia. Każdy komentarz czytam oraz staram się odpowiedzieć. Zostań ze mną dłużej, dodając do Obserwowanych! :)

Z ogromną chęcią odwiedzam Wasze blogi, których obserwowanie sprawia mi przyjemność. Nie mam nic przeciwko linkom do Waszych blogów, jednak to nie miejsce na nachalną reklamę. Szanujmy pracę innych.