SoInspiring.pl - to jest już koniec..

16:41



Trudno mówić o pracy, kiedy jest przede wszystkim pasją. O swoich pasjach natomiast mogę mówić godzinami.. 
Odkąd siedem lat temu założyłam bloga przeszedł on wiele transformacji. Począwszy przez bloggerowy nick @fashionablyyy, przez www.soinspiring.pl aż do dzisiejszej, finalnej wersji.

Lata minęły, pasja pozostała całkowicie niezmienna. Dojrzewała wraz ze mną - z nieco ślepo raczkującej stała się moją codziennością, której poświęcanie się to czysta przyjemność.

 Mentalność Zosi Samosi już w wieku trzynastu lat przyciągnęła mnie do stylizacji paznokci. Sześć lat później taka sama historia wydarzyła się, kiedy pierwszy raz w me dłonie trafiły pęsetki. Decyzja została podjęta - zakładam działalność. Świat przywitał moją małą dumę - Be Beauty by Michalina. To był moment, w którym przepadłam w kosmetyce na zawsze, a wiecznie rosnące ambicje nie pozwalają mi się zatrzymać, chcąc się rozwijać, piąć wyżej, spełniać marzenia i dążyć do wyznaczonych celów.. Choć etap szkolny był dla mnie katorgą nie do przejścia (co nie zwalniało z dobrych ocen 😁), dziś rozwój osobisty i poszerzanie swojej wiedzy z interesujących mnie dziedzin to czynność, której oddaję się z największym poświęceniem. Jest mi niezmiernie miło, że moje zaangażowanie docenili inni i swoją wiedzą od lutego tego roku mogę dzielić się w prestiżowej placówce szkoleniowej Broadway Beauty w Gdańsku. Wiem, że to dopiero początek drogi którą chcę kroczyć a skromne osiągnięcia to doskonały motor napędowy by sięgać po więcej. Kiedy, jak nie teraz? Tylko raz ma się d̶w̶a̶d̶z̶i̶e̶śc̶i̶a̶ d̶w̶a̶.. oh, ok - prawie dwadzieścia trzy lata! 😋

Choć przeniesienie strony na nowy adres to tylko symboliczna zmiana, chciałam, by mój blog stał się miejscem w pełni "all in one". Moim miejscem w sieci, które choćby dla części osób stanie się czymś, gdzie warto zaglądnąć w poszukiwaniu kobiecych pasji z pierwszej ręki..

Dzień dobry! 💋

Może Ci się spodobać

0 komentarze | COMMENTS