Październikowe trendy według Harper's Bazaar i magazynu Hot Moda&Shopping

17:07


Spośród setek dostępnych źródeł, moim ukochanym sposobem na czerpanie inspiracji jest prasa - z ogromną przyjemnością napawam się zapachem świeżego druku.. Cóż - to chyba już zboczenie. Przyznam - od kiedy tylko na rynku pojawiła się polska edycja Harper's Bazaar, nie ominęłam ani jednego egzemplarza. Ba - mam nawet na nie osobną szafkę. Opiewam w całe kolekcje czasopism o modzie łącznie z egzemplarzami pochodzącymi z Niemiec - dziękuję zachodnim sąsiadom za Vogue'a, którego tak bardzo brakuje nam, polskim modomaniaczkom! ;) Od kiedy jednak poznałam uroki zakupu gazet na tablecie, moja satysfakcja wzrosła podwójnie.. Dlaczego by ulubionych pozycji nie zabierać ze sobą wszędzie? Niech żyje technologia!

Was tymczasem, drogie Czytelniczki zapraszam w małą podróż z moimi dwoma ulubionymi magazynami, by dowiedzieć się, co w tym sezonie w trawie piszczy..

Październikowe trendy według Harper's Bazaar i magazynu Hot Moda&Shopping






_________________


Topowe dodatki miesiąca




_________________

Wzornictwo

_________________

Noś się jak z okładki!



źródło:  Hot Moda&Shopping 10/15
Harper's Bazaar 10/15

_____

Nowy sezonie.. jak miło Cię widzieć! Wśród moich typów na pewno znajdzie się małe przedłużenie lata - frędzle, zamsz noszony jak druga skóra oraz brudne róże. Już od dłuższego czasu przyglądałam się militarnym, dwurzędowym marynarkom w stylu Balmain, które mam nadzieję pojawią się na sklepowych wystawach. Jestem również na wielkie TAK, patrząc na powrót głębokiej, przełamanej czerwieni którą podobnie jak bordo nosiłyśmy kilka sezonów temu. A jak Wam, szanowne fashionistki, podobają się powyższe propozycje? Czy wśród tegosezonowych trendów widzicie swój styl? Koniecznie dajcie znać!

Może Ci się spodobać

17 komentarze | COMMENTS

  1. ciekawe rzeczy ;)
    torebka z 'to jest hot' jest meega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe propozycje! Ja takie magazyny nie kupuje, bo pokazuja rzeczy na ktore mnie nie stac (zegarek za 24 000? to ja wole samochod!) Wiec inspiracje czerpie na blogach czy na ulicy)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rekordzistą windowania cen produktów jest gazeta InStyle - nic, tylko siąść i płakać (albo prowadzić turbo dochodowego bloga ;)).

      Usuń
  3. Co nieco można podpatrzeć z tych trendów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla każdego coś dobrego jak widzę. Ale spódnic plisowanych 7/8 w swojej szafie nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnóstwo ciekawych inspiracji :) Z jednej strony nie przepadam za jesienią, ale patrząc na te wszystkie wzory, ciekawe połączenia kolorów, materiałów to od razu myślenie się zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak patrzę na te trendy i w sumie nic nowego nie widzę. Zmiksowane inspiracje ostatnich sezonów, styl boho, kolor bordowy, krata.... wszystko już było :) Także dobra informacja dla nas - nie trzeba robić zakupów, bo najprawdopodobniej mamy wszystko w szafach :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się takie bakłażanowe kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest inspirująco, jest :) bardzo mi się podobają te trendy ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne propozycje :) czuję się zainspirowana :))

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja na jesień zupełnie nieprzygotowana :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bakłażanowy kolor fajny :) i kurtka ramoneska zawsze do mnie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor bakłażana wygląda bardzo elegancko. W wakacje upolowałam sukienkę w tym kolorze, jednak do tej pory nie wiedziałam, że tak się nazywa ;)
    Mam wrażenie, że sieciówki oszalały na punkcie zamszu. Jest wszędzie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jestem szczerze zainteresowana tym, co macie do powiedzenia. Każdy komentarz czytam oraz staram się odpowiedzieć. Zostań ze mną dłużej, dodając do Obserwowanych! :)

Z ogromną chęcią odwiedzam Wasze blogi, których obserwowanie sprawia mi przyjemność. Nie mam nic przeciwko linkom do Waszych blogów, jednak to nie miejsce na nachalną reklamę. Szanujmy pracę innych.