HOLIDAYS

17:52

:*

Na moment obecny przebywam w Niemczech. Niestety utrudniło mi to dostęp do bloga. W ramach rewanżu mam dla Was kilka nowości!
  • Mojego bloga możecie odwiedzać za pomocą adresu www.michalinam.pl oraz, w niedługim czasie, www.soinspiring.com
  • W najbliższym czasie możecie spodziewać się recenzji kilkunastu kosmetyków, które dostałam od popularnej drogerii oraz poszczególnych firm, 
Co najbardziej mi się tutaj podoba? Przeceny! Za niecałe 50€ (równowartość 200 zł) kupiłam sporo rzeczy w niemieckim sklepie internetowym H&M. Plotka głosi, iż niedługo sklep internetowy ma działać również w Polsce. Uff. :)

Moje zdobycze (większość po 5€!) :



all from H&M
sukienka; 5€ | spodnie; 5€ | spódniczka; 5€ | marynarka; 10€ | skórzane rurki; 10€ | baleriny 5€




Niestety, mój portfel ucierpiał nie tylko na zakupach w H&M.. Nie obyło się również bez zakupów w innych sklepach. Za biżuterię w C&A zapłaciłam aż całe 7€ :)





.. oraz dzisiejszy zakup za 8€- torebka:


Zakochałam się w tylu tutejszych sklepikach, butikach! 
Byłam w wielu krajach, przykrym jest fakt, że u nas jest tak znikoma różnorodność - sieciówki opanowały wszystko.

Szykuję małe zmiany na blogu dotyczące wyglądu. Czy macie swoje propozycje, co ciekawego mogłabym wprowadzić, co zmienić?

XOXO



Może Ci się spodobać

8 komentarze | COMMENTS

Dziękuję za odwiedziny. Jestem szczerze zainteresowana tym, co macie do powiedzenia. Każdy komentarz czytam oraz staram się odpowiedzieć. Zostań ze mną dłużej, dodając do Obserwowanych! :)

Z ogromną chęcią odwiedzam Wasze blogi, których obserwowanie sprawia mi przyjemność. Nie mam nic przeciwko linkom do Waszych blogów, jednak to nie miejsce na nachalną reklamę. Szanujmy pracę innych.