DIY: zdobiony kołnierz.

13:08

Tym razem będzie krótko i zwięźle - jak odświeżyć koszulę. Wybór padł na te same akcesoria, którymi ozdabiałam opaskę - koraliki, perełki, cyrkonie.




I choć baardzo mi się podoba, została wystawiona na licytację.

zapraszam.
  
Wszelkie szczegóły dotyczące koszuli znajdziecie na aukcji. 
Pozdrawiam ciepło :-) 

Może Ci się spodobać

27 komentarze | COMMENTS

  1. Szkoda, że nie można dodać twojego bloga do obserwowanych, w każdym bądź razie nie mogę znaleźć tej opcji, w takim razie mogę mieć do Ciebie prośbę- możesz mnie informować o nowych notkach?:)) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki cudowny efekt! podziwiam, sama nie umiałabym stworzyć takiego arcydzieła :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna ;) ja nie mam wyobrazni do takiego ozdabiania :(

    OdpowiedzUsuń
  4. powiem tylko wow, naprawdę świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie to zrobiłaś.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jestem szczerze zainteresowana tym, co macie do powiedzenia. Każdy komentarz czytam oraz staram się odpowiedzieć. Zostań ze mną dłużej, dodając do Obserwowanych! :)

Z ogromną chęcią odwiedzam Wasze blogi, których obserwowanie sprawia mi przyjemność. Nie mam nic przeciwko linkom do Waszych blogów, jednak to nie miejsce na nachalną reklamę. Szanujmy pracę innych.