Co nowego w H&M?

18:19

Choć dzisiejszy dzień należy do bardzo słonecznych i prócz nielicznych wyjątków ma być tak do końca września (a i pozostałe miesiące zapowiadają się rewelacyjnie!), H&M przygotowuje nas do sezonu chłodniejszego. Dalej nosimy kolorowe rurki, marynarki nieco osłabiają swój temperament, neony oddają władzę kolorom szlachetnym, a wszystko w akompaniamencie ćwieków i bogatej biżuterii.





Moje, wybrane typy:








I tak to wygląda!


A dla czytelników miła niespodzianka - zaloguj się za pomocą Facebooka, odbierz gwarantowane bony oraz wygraj zakupy za 1000 zł! 



 

Może Ci się spodobać

2 komentarze | COMMENTS

  1. ta dwukolorowa kremowo-czarna marynarka mnie też zaintrygowała ;]
    a kolekcja prezentuje się ciekawie, na pewno na coś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten fason występuje jeszcze w kilku kolorach ale to połączenie najbardziej mi odpowiada :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Jestem szczerze zainteresowana tym, co macie do powiedzenia. Każdy komentarz czytam oraz staram się odpowiedzieć. Zostań ze mną dłużej, dodając do Obserwowanych! :)

Z ogromną chęcią odwiedzam Wasze blogi, których obserwowanie sprawia mi przyjemność. Nie mam nic przeciwko linkom do Waszych blogów, jednak to nie miejsce na nachalną reklamę. Szanujmy pracę innych.